sobota, 5 stycznia 2013

Recenzje

Ostatnio nawet przeczytałam kilka książek i chcę dać wam recenzję z nich

Dziś wybrałam książkę pt. Zmierzch 

Wiem że to już prawie klasyk ale naprawdę jeśli się ją czyta to ma się uczucie jak by się w niej samemu uczestniczyło. Moja polonistka mówi że najpierw należy przeczytać książkę, a później obejrzeć film, nie mogę się z nią zgodzić, jeśli obejrzymy film jako pierwszy mamy teoretyczne spojrzenie na książkę.
Podejrzewam że gdybym jako pierwszą czytała książkę po obejrzeniu filmu zwątpiłabym w wielość mej wyobraźni. W życiu nie wyobraziłabym sobie tej białości skóry Edwarda czy jego mieniących się oczu. A co do książki jeśli by patrzeć od strony jakościowej to bez wahania mogę dać jej całe 5/5 pkt.



2 komentarze:

  1. Wiesz, czym są przecinki? A recenzja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo chce mi się je klikać a co do recenzji wiem że to co ja zrobiłam nią nie jest

    OdpowiedzUsuń