piątek, 9 listopada 2012

Trzy błędy popełniane przy podrywie

 Gdy widzę, nawet na grach, jak dziewczyny szukają chłopaka, to aż mnie krew zalewa.

Więc chodź sama miałam tylko jednego chłopaka 
(ale on się nie liczy to była w sumie tylko przyjaźń) napiszę trzy błędy i trzy sprawdzone
triki które prawie zawsze działają na facetów.

Błędy (płeć żeńska) :


I
Usilne próby zaimponowania chłopakowi.

II
Okazywanie mu słabości, i pokazywanie że dla niego zrobisz wszystko.
( to on ma się o ciebie starać)

IIII

Bądź swobodna, nie udawaj kogoś kim nie jesteś.
Bądź sobą


Sposoby (płeć żeńska) :



I
Na pieska. 
(stary jak Świat sposób zdobywasz jego serce przez zwierzaka,
jeśli widzisz jakiegoś chłopaka który co dziennie o tej samej porze wychodzi z zwierzakiem
na spacer, zagadaj go na temat jego pupila często się na to łapią.
OSTRZEŻENIE ! Najpierw się cokolwiek dowiedz o tej  rasie żeby nie było przypału)

II
Na zgubioną rzecz.
(Idziesz ulicą i widzisz chłopaka który si się strasznie podoba,ale nie masz odwagi zagadać.
Specjalnie ale tak żeby się tego nie domyślił upuść np. paczkę chusteczek higienicznych,
żeby wyglądało to na zwykłe zgubienie. Tylko tak by zauważył.
Gdy  ci je będzie podawał z słodką minką patrz mu się w oczy.
Tylko błagam nie wstydź się rzadko to działa.)

III
Jakże stary i sprawdzony.
 Wpadnij na niego.
(Jeśli to wam nie wyjdzie to już nie mam pomysłów, takim sposobem to nawet księdza 
można wyrwać. Stosowałam i polecam. Byłam w zimę na lodowisku, i zobaczyłam jakże cudnego chłopaka
Wręcz mój ideał, więc co zrobić?! Proste kontrolowana kolizja. No powiedzmy że kolizja stanęłam przy balustradzie i gdy on przejeżdżał przewróciłam się, i co Oczywiście zadziałało. Podał mi rękę, przeprosił 
i spojrzał mi tak głęboko w oczy że myślałam że zemdleję. Tak to było piękne. Ale i skuteczne.
I takim o to sposobem można poderwać chłopaka. Nawet w moim wieku, he,he.)



Błędy (płeć męska) :


I
Próbowanie przekonać kobietę, żeby Cię lubiła
(Broń was Boże, nigdy tego nie róbcie)

II
Myślenie że kobieta polubi/pokocha cię tylko dla tego bo masz dużo kasy, lub
dla tego że jesteś popularny, czy przystojny
(Ten kto tak myśli jest warty najwyżej przyblokowej ławki)

III

Robienie wszystkiego co ona ci karze.
(nie no jeśli ktoś tak robi to nie jest chłopakiem, człowieku masz jej się przypodobać,ale bądź mężczyzną)


Porady ( płeć męska) :

I
Obsypuj ją komplementami, ale żeby nie było to sztuczne.


II
Oczywiste i mega stare
NIGDY JEJ NIE ZDRADZAJ
(My potrafimy się nieźle mścić)


III

Bądź romantyczny
(Tylko bez przesady, i nie wszystkie dziewczyny to lubią)

ps. NIGDY nie wytykaj jej błędów bo wasz związek kończy się szybciej niż zaczął.



Miłej Miłości <3








I przy okazji piosenka. 



Wykon:Kamil bednarek


Tytuł: Dancehall Queen














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz